WuxiPenukar tegangan rendahProses pembuatan

  • masa pelepasan:2023-12-13 20:31:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:92
  • Penerangan pantas:

    Wuxi,Pembuat pengubah kuasaKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawa

Kandungan artikel

Pembuat pengubah kuasa

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

WuxiPerubah telinga pemeriksaan

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

NottinghamPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


WuxiPenukar tegangan rendahProses pembuatan



Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi,WuxiPenukar jenis kering 4000kva,WuxiPengubah minyak terjun 2500kVA, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Raka TandaApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Dari penampilan,WuxiPenukar jenis kering 200 KVA, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


WuxiPenukar tegangan rendahProses pembuatan



Jatuh perkara asing dan menghancurkan

KepercayaanIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi % yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

WuxiKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a dan kemudian lukis sampel minyak.

Menurut keadaan retak, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

WuxiMaklumat produk lain
  • Daliyat el KarmilPenukar jenis kotak 100Pemeriksaan kualiti

    Daliyat el KarmilPenukar jenis kotak 100Pemeriksaan kualiti

  • Loch GarmanPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanBeberapa sebab utama untuk menghalang

    Loch GarmanPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanBeberapa sebab utama untuk menghalang

  • Loch GarmanJembatan naik bimbit hidraulikCara menangani kecurian

    Loch GarmanJembatan naik bimbit hidraulikCara menangani kecurian

  • Fort Worthpelayar dockSesuaikan dengan perubahan beban industri

    Fort Worthpelayar dockSesuaikan dengan perubahan beban industri

  • Fort WorthPanduan platform angkat keretapiDi mana kelebihan utama

    Fort WorthPanduan platform angkat keretapiDi mana kelebihan utama

  • Fort WorthLif kecil rumah tangga suaiamat disyorkan

    Fort WorthLif kecil rumah tangga suaiamat disyorkan

  • Migdal Ha`EmeqPenukar jenis kotak 400kVPerubahan Teknologi Industri Industri

    Migdal Ha`EmeqPenukar jenis kotak 400kVPerubahan Teknologi Industri Industri

  • AmstetenPlatform angkat hidraulik tetapAdakah ia memberi kesan terhadap kepraktisan?

    AmstetenPlatform angkat hidraulik tetapAdakah ia memberi kesan terhadap kepraktisan?

  • segera:Peringatan: Maklumat WuxiPenukar tegangan rendahProses pembuatan memberi anda WuxiPenukar tegangan rendahProses pembuatan oleh syarikat kami, perkhidmatan WuxiPenukar tegangan rendahProses pembuatan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WuxiPenukar tegangan rendahProses pembuatan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WuxiPenukar tegangan rendahProses pembuatan. WuxiPenukar tegangan rendahProses pembuatan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WuxiPenukar tegangan rendahProses pembuatan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!